Sjusovare...

Imorgon ska jag stiga upp klockan sju..måste verkligen tvätta. Mina trosor är väldigt snart slut, vilket känns lite läskigt så här i vintertid. Det ska bli spännande att se om jag lyckas. Tycker egentligen om att vara uppe tidigt, det jag inte gillar är att gå upp tidigt. Ska se Nyhetsmorgon och ha långfrukost med tända ljus. Mmm, vad mysigt.
Annars ska jag träffa Jakob, ha körlektion och spela match imorgon. Det kan nog bli en trevlig dag. Har varit en levande katastrof på träningarna hittills men brukar tända tilll lite extra när det är match. Har dessutom inte så höga förväntningar på morgondagen i den bemärkelsen..slakt är nog det mest passande uttrycket för hur matchen kommer arta sig. Fast man ska aldrig säga aldrig, spelar vi någorlunda bra är jag nöjd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0