Reajeans och varma skor!!

365845-89  365845-90
Dagens klädsel präglas av comfort, enkelhet och det faktum att det är tvättdag idag.. Har självklart inte mina nya mysiga stövlar på mig inomhus, men de åker på varje gång jag traskar ner till källaren. Inser när jag ser den andra bilden att jag måste lära mig posa...jag ser ju för fan gravid ut, skengravid jag lovar. Jävla mage, haha.
Är sjukt kär i mina nya jeans, är egentligen inget fan av ljusa jeans framförallt inte på vintern. Men de här alltså!! De är lovely!!
Jeans: Nya med dragkedjor på bakfickorna från Replay
Top: Svart bastop med 3/4-ärm från Divided, H&M
Stövlar: Otroligt varma, sköna och mysiga från Din Sko
Frisyren idag har jag faktiskt lagt ner lite tid på. Plattat, luggfläta och uppsatt med ny fin guldtofs.. Biffisöt tycker att tofsen ser ut som julgranskulor, menmen det får gå ändå. Jag tycker det är fint. Guld är fint.

Kommentarer
Postat av: Biff

Mycket fina byxor! hehe ingen kommentar angående julgranskulor i håret :p

2008-01-09 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0