Passgång, jamen visst!!

Funderade ett tag på att inte skriva mer, då jag blev så glad av den fina bilden som mötte mina ögon i bloggen. Menmen, nu är det nytt år och då måste det go on.
Lovade det klassiska på nyårsafton, att jag ska träna mer. Igår var jag dock ett levande lik så mitt nya liv började idag. Stack till Gerda och köpte nytt gymkort, nu jävlar ska det tränas. Och ja, jag körde även ett pass...gympa stång. Kände mig pigg som en pensionär, men det ger sig nog med tiden. Kul att vara tillbaka, hade nästan glömt hur roliga vissa ser ut när de försöker koordinera..haha!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, finns det fler än jag som har problem med koordinationsförmågan menar du? ;)

2008-01-02 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0