Ny dag, nya möjligheter..

Som man så fint brukar säga. Idag sov jag som en stock. Min tanke var att jag skulle träna vid 12.15, men då sussade jag fortfarande alltför sött. Lucky me så fanns det ett pass vid 14.15 också, så lite rörelse blev det ändå idag.. Just nu är mitt hår jätteäckligt, ska ju träna ikväll så pallade inte ens skölja det...menmen sitter ju ändå bara här med mig själv så då gör det ju inte så mycket. Jag gillar mig ändå.
Måste snart iväg och handla, all mat är antingen för gammal eller slut. Är fruktansvärt slö när det kommer till att laga mat, att jag lagade påssoppa idag anser jag vara en stor bedrift..haha!! Den är faktiskt riktigt god, spenat blev det idag..med små pastabitar i..mm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0