Lovely Lördag...

Idag har varit en fin dag, såhär när man ser tillbaka. Det blev en joggingtur, fem varv i stadsparken. den vanliga rundan med andra ord. Springa är inte riktigt min grej...i början på fjärde varvet kände jag något som kanske kan liknas vid njutning.. Annars var det mest jobbigt och trist. Började dessutom spurta alldeles för tidigt så trodde jag skulle kräkas när det  var 200 meter kvar. Men, skam den som ger sig. Det gick. Och stretcha är sjukt skönt, det klart bästa med hela grejen + att duscha förstås. Tog en lång varm dusch, mmm...me like!
Har sedan fortsatt dagen i njutningens tecken, drog till Espresso House..min oas. Satt där i några timmar, drack latte och läste Jag vill ha en egen måne. Promenerade sedan sakta hem.
Nu ska jag, tro det eller ej..laga mat! Tänka sig, undrens tid är ännu ej förbi!!

Kommentarer
Postat av: Biff

Låter som en skön lördag. Har tenta imorgon (söndag) kl 8. Är såå nervös :( Ringer imorgon, behvöer prata av mig lite! Hoppas du får en angenäm kväll!

2008-01-12 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0