Löst...

Jag känner mig lite lös för tillfället... Och nu kära vänner, inga billiga skämt på min bekostnad för det är inte så jag menar...
Jag menar mer kroppsligen. Alltså missförstå mig rätt, julen är det bästa jag vet. Hur mysigt som helst, men inte helt bra för kroppen. Man bli lite lätt deprimerad, buhu. Skulle inte vilja påstå att jag blivit tjock men nog fan är det inte helt som det ska..
Jag längtar efter vardagen..och efter träning och volleyboll. Det är match på onsdag, vet iofs inte om jag får vara med...och får jag det vet jag inte om jag kommer lyfta. Men vi får väl se, det är ju träning både på måndag och tisdag. Hurray vad kul det ska bli!!

Kommentarer
Postat av: Biff

Inte springa imorgon då? :P
snö, kyla och troligtvis massor av blåst, kan se det som lite spänning i vardagen! Eller du fick för mycket på centralen i dag... hehe

2008-01-05 @ 21:27:05
Postat av: Biff

Glömde, "check"... läst alla inlägg

2008-01-05 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0