Konsten att skräpa med stil...

This is me, skräping around in my lägenhet. Gäller att sätta litta guldkant på tillvaron, därav mina nya tights. Visst är de fina...som Annie sa; "lite cirkus". Me like very much! 
image97
Är för tillfället alltför trött för mitt eget bästa, har totalt sovit tre timmar detta dygn. En powernap vore lämpligt, tål att tänkas på. Jag är sjukt dålig på att sova på dagen..blir aldrig av att jag lägger mig.
Har rensat avloppet idag..bra kvinna reder sig själv eller vad man brukar säga. Känner att jag måste lyxa till mitt badrum lite, första steget var att jag köpte en ny, jättefin tandborste igår. Ni kan inte förstå vilken skillnad detta medför..
Som sagt...alltför trött!
Jakob kommer hit efter sin träning, typ klockan tio. Herrejesus, undrar om jag fortfarande existerar då... Han ska få göra pannkakor till mig imorgon, det har jag bestämt..haha!!

Kommentarer
Postat av: Mr X

Karino, här har vi trevligt en hel vecka och du bara försvinner på morgonen efter utan ett ord... jag känner mej lite sårad med tanke på alla känsloyttringar från din sida!!!

2008-01-22 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0