Jag stannar i södern..

Det blir inget Stockholm för mig i höst..suck. Programhelvetet drar inte igång förrän tidigast hösten 2009 nästa gång. Tur iaf att jag upptäckte det redan nu. Och tur att Lund är en sådan trevlig stad och att det finns många underbara människor här.. Det ska nog bli bra till slut.
Idag har jag haft egentid..det låter fint det. Kände helt plötsligt att jag behövde vara hemma i min lägenhet lite..helt ensam. Länge sedan jag kände så, men det var riktigt skönt. Har typ packat upp min väska från Falköpingsresan, städat lite och fyllt i lite papper. Druckit kaffe och haft levande ljus tända...mm, hemmamys när det är som bäst.
Har även börjat fylla i min nya kalender som inhandlades i Falköping, den är guldig.. Mycket vacker, jag ser framemot att fylla den med anteckningar om massa intressanta aktiviteter.
Imorgon börjar skolan, ska på två upprop. Kanske läser 150% i vår, jag får se hur det verkar. Bägge kurserna verkar så himla roliga. Hurray, längtar till imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men Karin!!
Jag hade ju räknat med att du skulle komma till Sthlm! :( ..hur ska det nu gå?
Jaja, då får jag väl följa glimtar av Lundalivet här istället - när jag får abstinens.
Kram kram

2008-01-20 @ 20:19:36
Postat av: Biff

Jag får ha kvar Karin ett år till :)

2008-01-21 @ 09:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0