I morse blev det två timmar..

Jag är så trött att mina ögon håller på att ramla ner i knät...usch. Har varit skolan hela dagen, kom hem för en timme sedan. Men samtidigt ska jag inte klaga, det är det här jag längtat efter hela hösten. Att ha ett liv, något att göra. Och det har jag verkligen nu. Det har varit full rulle hela helgen. Ikea i fredags, mycket mysigt och trevligt. Köpte en massa fint. Har dock inte packat upp det ännu...fattar ni nu? I´m busy!
I lördags hade vi match mot Lindesberg..vi vann efter många om och men. Elin blev utsedd till bästa spelare, men hon ville inte ha priset så hon gav det till mig istället.. Hur gullig får man bli!!! Tyckte att Karolina var jätteduktig också, måste vara frustrerande när anfallarna bränner chans på chans... Efter matchen var jag på kalas..hos Martins exflickvän...nädå, inte konstigt alls. Satt i hennes soffa och drack vin, trevligt.
Känns som jag ligger sjukt långt efter i italienskan, något som bekymrar mig.. Jag vill absolut inte göra det, vilket leder till att jag koncentrerar mig till max. Pust, man kan bli utsliten för mindre.
Imorgon har jag första föreläsningen med retoriken. Det ska bli väldigt roligt.. Snacka är ju min grej liksom, haha!
På det hela taget är livet underbart just nu...om jag bara fick sova några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0