I´m back!

Åter i Skåne, känns riktigt bra måste jag erkänna. Fast har verkligen haft en supervecka, oj vad trevligt och roligt jag haft. Nu siktar vi in oss på Valborg..har prel.bokat. Hoppashoppas.
Dagen som missades bestod av plättfrukost, följt av promenad till stan som Lisa tyckte var väldigt lång. Här bör tillägas att Falköping är så litet att det kanppt kan bli långt vart man än ämnar bege sig. På stan blev det lunch och fika på Lilla Blå..andra gången jag var där den veckan. Mycket trevligt. Därefter drog vi hem till Lisa, där de tre musketörerna återförenades för vin, snacks och handboll.. Wohoo, Sverige vann! När Ylva däckat i soffan drog vi hem.
Sammantaget: nästintill alltför trevligt..något som fortsatte på hemmaplan igår, Kom tillbaka mitt på dan. Jakob mötte mig på stationen..mm. Vad mer kan sägas. Känns lite konstigt när man inser att man saknat någon jättemycket fast man varit borta så kort tid. Menmen, hellre så än tvärtom.
Nu ska jag snart iväg och träna...10-14 ska vi träna idag. Pust...får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0