Hellre oproffsig och trevlig än Engelholm...

Detta lag består nämligen mestadels av synnerligen osympatiska typer. Vår tränare suckar lite drömskt och säger att de har en helt annan proffsighet än vårt lag. Jag ska aldrig bli proffs, haha!! Mycket roligare att vara som jag är. Lite lätt galen! Och sprattlig, tydligen.. Det var iaf vad Jakob sa. Jag är sprattlig och ser ut att ta i mycket mer än de andra. Jaja, vad vet jag.
Det var en rolig match igår, jag var nervös som bara den, hade ju finpublik och allt. Men nervositeten släppte lite efter ett tag. Vi förlorade med 3-0, men eftersom det var "proffsiga" Engelholm som stod för motståndet så måste jag säga att vi var sjukt nöjda ändå. Vi pressade dem riktig bra i både andra och tredje set och t.o.m. i första lyste den utlovade slakten med sin frånvaro. En annan rolig sak var att Annie för en gångs skull fick spela en hel del. Hon var jätteduktig, är så glad för hennes skull!!
Själv blev jag utsedd till bästa spelare, alltid lika roligt! Fick en chokladask som Jakob, Hampus och Martin glatt satte i sig.. Imorse när jag gick upp fanns det två bitar kvar...så jag tog en till frukost. Mm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vet du om att de är synnerligen osympatiska typer?

2008-01-12 @ 16:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0