Giv mig styrka...

Inatt fick jag sova fyra timmar..det här börjar bli lite jobbigt. Vi är fyra personer i min klass så man kan ju inte direkt sitta och sova bakom en blomma eller så på förläsningarna heller. Inatt ska jag sova hemma i min egen säng ensam... Jag ska, jag ska, jag ska!! Problemet är att det är så svårt att stå emot, har absolut ingen pli på mig själv. Vem vill krama kudden när det finns något mycket finare att krama liksom...?
Är dock ganska stolt över mig själv idag. I dimmorna på föreläsningen, när jag satt och funderade på hur jag skulle orka ta mig hem, så bestämde jag mig för att skippa den inplanerade spinningen. Sen kom jag ut ur klassrummet..och då ändrade jag mig. Och gick dit ändå! Hurray! Spinning är inget jag skulle kalla för njutningsfull träning, men ibland behöver man ta ut sig ordentligt. Och efteråt mår man som en prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0