Förstadagen...

Idag har varit en meningsfull dag...något jag saknat alltför länge. Är förvisso lite uppropsdeppig, men det är jag ju alltid så det är inget att fästa sig vid. I vår blir det alltså Italienska och Retorik. Det sistnämnda visade sig vara en kvällskurs vilket får till följd att jag inte kommer kunna träna en enda tisdag resten av våren... Oops! Undrar vad tränarna kommer säga om det... Ajabaja! Men om jag samtidigt säger att jag kommer fortsätta spela i höst så kanske det kan mildra lite...hoppas kan man ju alltid.
Idag har jag alltså bevistat två upprop, kört ett pass GympaStång på Gerda, pratat med Biffen, fixat nästan all kurslitteratur och kommit ihåg att köpa med mig mjölk på vägen hem. Jag är så duktig! Är riktigt stolt.
Nu ska jag steka blodpudding..mm, med lingonsylt. Efter det blir det en repris från igår: Fruktsallad!! Det är sant som Johanna sa på jobb inatt; jag är en periodare när det kommer till mat. Upptäcker jag något gott så äter jag det tills jag tröttnar. Man ska vara glad så länge det iaf är nyttiga grejer som slinker ner...

Kommentarer
Postat av: Millan

Typiskt Karin

2008-01-22 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0