Falköping - snart ses vi igen!!

Imorgon drar jag till staden där det alltid regnar, min gymnasiestad. Där jag fann min första stora kärlek, lärde mig att cykla när det är glashalt och sjunga shotvisor jättesnabbt. Dit ska jag, oj vad kul det ska bli! Har inte varit där sedan i somras, men antar att det är sig likt. Ska hälsa på Lisa och Ylva. Vi ses alldeles för sällan nuförtiden, men när vi gör det har vi sjukt kul!!
image93
Som ovan för att ge ett exempel. Den här bilden är från påsken förra året. Jävlar i havet, det har hänt massor sedan dess. Ett minst sagt omtumlande år. Det var efter det här som allt drog igång ju. Pust, fattar inte att jag orkat.. Menmen, det blev ju bra till slut..
Hoppas Lisa vill göra sina urgoda drinkar den här gången med..det skulle inte sitta fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0