Det låg kaka i min väska i morse...

Åh, vad roligt jag hade igår. Och idag får jag nog tillägga eftersom jag inte placerade min stelfrusna kropp under täcket förrän typ sju, halv åtta i morse. Konstigt, jag som hade planerat att dela taxi med Hampus mormor vid halv ett.. Det blir inte alltid som man tänkt sig.
Middagen var supernice. Män som kan laga mat är verkligen något alldeles särskilt. Mums!
Stressade som tokar till tåget, Martin gick sjukt roligt. Som en stissig robot med ciggen i högsta hugg.
Huset i Åkarp var väldigt.. Ja det är nog en träffande beskriving.. Underbart bibliotek, ett sådant ska jag också ha när jag är stor och rik.. Drack en jädrans massa mousserat och åt salta pinnar. Sedan fick jag kyssa in det nya året med Jakob, vet dock inte om jag gjorde det före eller efter Martin..han hade ju paxat.  Tror att Martin och Jakob umgås lite väl mycket..de påverkar varandra så... T.ex. när vi skulle åka hem..då var det Jakobs tur att stressa iväg, dock inte med samma robotwalk.
Stressandet hade dock endast till följd att vi fick uppleva Åkarp by night eftersom bussen inte skulle komma på en halvtimme. Men, det fanns säkert någon tanke med det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0