Dagen idag..

Idag är jag så fruktansvärt, smärtsamt trött. Hur i hela friden ska jag klara natten??
Sov hemma hos Jakob..Denne vaknade tidigare än planerat, vilket hade till följd att han låg och gnällde över detta så pass att även jag som egentligen sov...vaknade upp. Muttermutter..
Till hans försvar ska sägas att han gjorde jättegoda pannkakor och kokade massa gott kaffe till mig. I natt när jag somnar och dunkar huvudet i facket så kommer det nog tyvärr inte vara så stor tröst...men fram till dess.
Lämnade Casa Jakob och Martin vid femtiden..promenerade hem genom ett stormigt Lund. Det är fantamej iskallt ute.. Har tänkt köpa mig ett par vinterskor..bättre sent än aldrig liksom. Det är ju ändå först nu det blivit riktigt kallt. Idag blev det dock inga, alla var så fula.. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0