Dagen före trettondagsafton...viktigt!

Nä, det blir nog inget idag. Ingen inspiration om jag så säger. Har nog varit ute för lite de senaste dagarna, för få anmärkningsvärda händelser...det jag upplevt passar sig inte i detta forum.
Ska iaf hem till mormor med familjen idag...lutfisk tror jag visst står på menyn..mums! Riktigt julig dag idag alltså. Jakob bjöd mig på brunch innan idag, fick risgrynsgröt med socker och kanel.. Plus baguette, som skulle tillagas i ugn.. Jag har ingen ugn. Dock äger jag en mikro med viss ugneffekt. Bland effekterna ingick nog dessvärre inte förmågan att göra baguetterna krispiga...men jag tyckte iaf att de var goda ändå.
När jag frågade mamma om vi skulle hem till mormor på trettondagsfton så svarade hon bestämt nej...vi skulle dit dagen innan. Extremt viktigt! Dagen innan! Hon fick det att låta som att vi skulle dit vid midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0