Back to business...

Nu börjar vardagen sakta men säkert att smyga sig tillbaka. Fortfarande ett tag till skolan börjar, jag längtar. Måste börja invertera min skolväska snart, ny almanacka, block och pennor måste införskaffas. Ojojoj, vad roligt!
Hade min första körlektion efter jullovet..var lite nervig, men det gick förvånansvärt bra. Och ikväll är det träning, hurray!! Detta om något längtar jag efter. Längtar även litegrann efter våren när jag ser bilderna nedan.. Tänk att få glida runt i skinnjacka igen. Springa runt i Lund mitt i natten, i klänning och leggings utan att frysa. Fantastiskt!! För tillfället virar jag halsduken sju varv och knäpper så många knappar jag kan.
image86    image88    image87
Stackars Jakob körde punktering på sin bil igår.. Den tredje på inte alltför lång tid. Tror snart inte jag vill åka i den bilen mer, den verkar vara otursförföljd... Så istället fick vi åka med David hem, han har en mysig filt i baksätet så det var nice. Dock luktar bilen en aning skumt och baksätet är fullt med skräp.. Menmen, slapp åka buss eller tåg iaf.


 

Kommentarer
Postat av: Jacob

Det är faktiskt inte jag som kört tre punkteringar på bilen... Bara så att det klart framgår!

2008-01-07 @ 22:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0