Ännu en dag av dekadent salighet..

Morgon... Idag vaknade vi vid halv elva, alltså en timme tidigare än igår. Igår var dock tanken att gå upp vid nio...litet misslyckande men det kan man väl leva med. Har ett eget rum här hos Ylva, både hon och jag sover på vindsplanet...snedtak och en liten spiraltrappa upp.
Det är verkligen superskönt att vara här..bara slappar och har det trevligt. Ylva lagar sjukt god mat till mig, är mycket bortskämd. Åt fruktsallad igår med, sanslöst gott. Åt nog några kilo själv...med glass till. Senare på kvällen gick vi hem till Lisa och blev bjudna på kladdkaka..mums farligt gott. Satt och snackade skit och gamla minnen. Åh, man blir så glad!
Som lite motvikt till detta frossande ska sägas att vi även powerwalkade och sprang igår. För min del blev det Burma uppe på Mösseberg. Sex kilometer i skogen, flöt på sjukt bra och var riktigt härligt. Tusen gånger roligare än fem varv i stadsparken vill jag lova. Denna procedur ska upprepas idag, missar ju trots allt tre träningar nu när jag är iväg..men det är det värt, haha!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 11:40:29
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0