Vad hände med måndagslyckan?

Jag ska jobba inatt! Det var det som hände. Har tagit ett extra pass för att kunna vara ledig på söndag då vi möter Rig Falköping borta. Vad gör man inte för den goda saken..

Min babe har fått jobb!! Hurray för honom. Nu slipper han posten den lyllosen. Jag däremot får hädanefter ta bussen till jobbet, och pussar på arbetstid kan jag se mig i stjärnorna efter. Menmen, vi är inget postenpar längre! Skönt att slippa stämpeln.

Har köpt en bok, till retoriken. Får verkligen hoppas att den är bra, med tanke på att den kostade 300 kronor! Må den göra mig till en sjujävla talare!
image114


Hade klänning idag, likadan som den på bilden fast svart. Vet att den inte syns, men ni får väl föreställa er. Långärmad, slutar typ mitt på låret. Mycket skön. Till bar jag gråa kalasbyxor och svarta skor. En mörk dag helt enkelt..
Jakob undrade om jag hade sorg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0