Tisdag.

Idag har jag varit i skolan..kändes lite bättre idag. Kan bero på att jag inte behöver träffa den här läraren förrän på måndag nu, haha schysst. Saken är att hon är jättesnäll, men herrejistanes vad mycket läxor hon ger. Detta har fått till följd att jag tvingats skippa retoriken. Trist, men samtidigt känns det smart att klara en sak bra istället för att kugga två. Får se om det hjälper..hm, känns sådär just nu. Positivt med avhoppet är att jag kan börja träna fullt igen, hurray! Tisdagsträningarna brukar vara de bästa så det har varit lite tråkigt att inte kunna medverka.

Efter träningen ikväll kommer min babe hit...det ska bli trevligt. Typ enda tiden på dygnet vi hinner träffas nuförtiden. Fast bra ändå. Tack vare honom lyckades jag gå upp klockan sju imorse...kan lova att det aldrig hade hänt om jag sovit ensam.
image140

Försökte få hit honom redan nu...vid fem. Men han skulle tydligen iväg och träna.. Vad ska man säga, tackar ju inte nej till en vältränad kille.. Som tränar så pass regelbundet att han inte gråter efter varje gång. Antingen pga träningsvärk eller kramp. Hmm.. Träna på älskling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0