Söndagsutflykt!

I söndags var jag på utflykt tillsammans med mamma, pappa och lillesyrr.. Vi var i Osby och hälsade på farmor och farfar. De ville passa på att träffa pappa nu när han var hemma från Kosovo..vi andra följde med som en bonus. Vet inte när jag var i Osby senast, det är ju inte världens hippaste ställe direkt.

Plus att det är 12 mil dit...när jag var liten trodde jag att det var det längsta man kunde åka. Man var tvungen att ta fikapaus och alltid sova över..så långt var det.. Haha! Ens perspektiv ändras med år.

Det var iaf en mycket trevlig dag.. Fick jättegod middag, och blev bjudna på hembakad sockerkaka..farmor och farfar är så duktiga så... På vägen tillbaka mot södern var jag jätterolig..det tyckte Maria med, haha!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Visst JÄTTEROLIGT var de!!!!!!!

2008-02-29 @ 20:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0