Snart får jag frulla!!

Har varit hos tandläkaren..och eftersom jag är en sömntuta (inte sant, babe?) så lät jag bli att äta frukost innan jag gick dit. Tänkte att det ju kunde vara gott efteråt..att i lugn och ro inta sitt kaffe.. Hos tandläkaren konstaterades det att mitt tandkött runt visdomstanden är inflammerat...fick antibiotika och tips om något bakteriedödande rengöringmojs som ska se till att det inte blir inflammerat och gör ont igen.. Hm, vi får väl se hur det blir med det.
 
Pratade precis med mamma, hon lät skeptisk och sa att nästa gång jag måste dit pga av smärtan så ska hon gå med och kräva att de ska dra ut den.. Go mami!! 

image143Pga av antibiotikan har jag nu varit förbjuden att äta eller dricka i en timme. Behöver jag tillägga att min kaffeabstinens är brutal!! Har gått och kastat suktande blickar på bryggaren sedan jag kom hem...och nu så, äntligen är det dags.. Hurray, vad gott det ska bli.. Frukost!! Kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0