Snart är det fredag igen..

image115
Det är lustigt vad dagarna rullar på, känns som det blir fredag typ hela tiden. Inte för att det är något fel med det, jag gillar fredagar väldigt mycket. Denna fredag ska jag träna har jag tänkt. Vid klockan tre, så det blir lång sovmorgon..nice. Fast ska försöka plugga lite också. Kan vara skönt att ha det gjort så att resten av helgen blir ledig i den bemärkelsen.

Sedan ska jag träffa Jakob på kvällen..det ska bli väldigt trevligt. Det är så kul, för han börjar verkligen lära sig hur jag fungerar. Han vet att jag är sanslöst morgontrött och typ aldrig vill gå upp, att det räcker att fråga om jag vill ha kaffe för att jag ska bli lite gladare..och att jag alltid vill lösa sudokot i Sydsvenskans B-del. Det tar sig.

Jag vill vara fin imorgon..hm. Undrar hur jag ska göra då. Var ett tag sedan jag kände mig riktigt fin, jävla vårdepp!! Men skam den som ger, vi försöker imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: karro

hej karin nu har ja fixat tillbaka min blogg men ja fick fixa ny adress.. så du får ändå ändra din fina länk till min blogg.. puss på dig snäckan..,

2008-02-08 @ 15:18:46
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0