Sakta men säkert..

Den här dagen går ganska långsamt. Jag har redan hunnit vara frulla, kolla bloggar, ha föreläsning, luncha, fika, plugga och återkomma till datorn. Om allt detta hänt i höstas skulle det vara mitt i natten nu. Men så är det när man går upp klockan sju...typ, tror vi drog oss till halv åtta idag.
Har pluggat en del, det känns lite ljusare. Har inga föreläsningar förrän på måndag nu så om jag bara bestämmer mig så ska jag nog hinna med allt..

image141

Jag vet inte hur andra känner, men jag börjar känna ett skriande behov efter vår nu. I lördags var det jättefint väder på morgonen..dock låg jag och sov då. Men iaf, det glimtar till ibland. Kunde hända lite oftare..

Ett säkert vårtecken anser jag är att man blir alldeles för varm på vägen till skolan... Så att man måste knäppa upp jackan, ta av sig vantarna och vira upp halsduken. Hm, finns kanske hopp för i år också. Funderade allvarligt på att plocka ner skinnjackan i morse..men bangade slutligen. Var frusen och det var trots allt ganska grått ute.. Men imorgon kanske. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0