Saker att göra när man borde plugga!

Bestämde mig för att jag förtjänade en liten pluggpaus...denna har nu varat i några timmar. Får trösta mig med att jag varit ganska effektiv under tiden.

Har rensat soffan på kläder, dvs tre par jeans, tre par strumpor (varav ett par faktiskt tillhör Jakob), fyra koftor, två övertröjor och oräkneliga toppar och linnen. Jag måste, måste, måste bli bättre på att hänga in saker i garderoben med en gång. Att det ska vara så svårt..

Vidare har jag även diskat och städat toaletten.. Tur att man får sina ryck ibland. Min tanke är att plugga lite till innan jag ger mig av till träningen, men vi får väl se hur det blir med det.

Btw så ser jag nu solen från mitt fönster...försiktigt titta fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0