Plötsligt händer det..

image130
Tro det eller ej, men jag har lagat mat idag!! Stekt pannkakor, som ni kan se på bilden ovan. Första gången i livet jag gör det, och måste nog säga att de blev riktigt lyckade.. Mm, gjorde det bara för att jag för en gångs skull hade sylt och glass hemma.. Mums!!
Och inte nog med det..jag ska laga mat sen också. The man har beställt..jag får göra vad jag vill. När det gäller mat säger det dock inte så mycket..fantasin är begränsad. Men något ska det väl bli..
Annars pluggar jag och tvättar idag. Jag har lyckats färga ett lakan rosa...kom på varför jag brukar ha röda lakan.. Menmen det gör inget..syns inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: Emelie

mm det ser gott ut:)

2008-02-17 @ 18:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0