Nice dag..

image120Den här dagen har varit väldigt soft och trivsam...har inte varit i närheten av datorn förrän nu. Mycket stark av mig som i vanliga fall slår igång den så fort jag vaknar...ibland till och med innan jag startar kaffebryggaren.

Tränat har jag gjort, dock inte på Gerda..kände att jag nog behövde låta axeln vila helt. Hade sanslös värk i den när jag skulle sova. Usch, inte kul alls. Så istället blev det fem varv i parken..

Efter det gick jag och min svett och solade...mm, jag är deppig - ergo, jag behöver ljus! Mycket skönt..och för att förgylla dagen än mer så shoppade jag lite också. Fast det är hemligt, den som berättar för min mamma ska döden dö, haha! En lila tröja, skojigt då jag inte har något lila sedan innan.

Få nog säga att jag känner mig ganska fin nu...nyduschad, iklädd ny tröja, favvojeans plus att jag slagit på stort och tagit på mig bh idag. Tjusigt värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0