Klapp på huvudet..

Nu har jag faktiskt varit riktigt duktig, dvs jag har finally skrivit min läxa, bastexten. Det lustiga är att när jag väl sätter igång så går det av sig själv..kan till och med säga att jag tycker det är riktigt kul!
Men innan dess. Herre min skapare, vad segt det är. Kommer på tusen undanflykter.. Lallar runt i lägenheten och smygkikar lite skamset på datorn.
image109

Men nu är det alltså gjort, och ikväll får jag min belöning. Hurray, måndagsmys är något av det sju bästa som finns!!
Har börjat tycka att min säng är alldeles för stor och enslig när jag tvingas sova själv. Inte alls trevligt..särskilt inte när det är så kallt som för tillfället. Hu!





Imorgon ska jag och Biffisöt träna. GympaStång på Gerda kl11! Tränade en gång förra veckan, och det var volleyboll som knappt gills.. Nu ska det bli andra bullar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0