Ingegnoso..

Betyder uppfinningsrik på italienska...måste ta alla tillfällen i akt att använda språket. Buhu, känner mig sämst. Vi är två i klassen nu, den andre talar flytande italienska.. Så det är nog en korrekt iaktagelse.
Uppfinningsrik har jag varit idag.. Efter att jag och Biffen tränat satte jag upp håret i en fläta. Det var inte fint, såg ut som en i Hanson..och dem har jag aldrig gillat plus att de är killar. Not nice, alltså.
Det är däremot det här. Har hittat på det alldeles själv. Denna frisyr har aldrig tidigare skådats på Karins huvud.
image111

Sött tycker jag.. Känner dock att jag nog bör investera i genomskinliga snoddar om den ska återkomma. Nog för att rött och grönt är fint, men tror att genomskinligt faktiskt skulle göra sig bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0