Idag är en annan dag...

Igår var jag ledsen när jag kom hem från skolan...känns lite tungt ibland när det är så mycket att göra, man känner sig som en idiot som bara fattar hälften och samtidigt finns det ingen att fråga..suck. Sen ringde jag mamma och fick prata och gråta lite. Det hjälpte. 

Efter det ringde Biffisöt som jag inte sett eller hört röken av(hm, det lät lite konstigt) sedan i fredagsnatt. Vi råkade prata i en och en halv timme, oops lätt hänt. Efter det var jag riktigt glad, och livet kändes betydligt ljusare. 
Och slutligen kom Jakob hit vid klockan tio..och han hade med sig godis! Nog för att min mun håller på att gå sönder, men lyckades ändå få ner en massa.. Man kan om man vill!! Plus mys och en massa pussar, mmm:)

Summa summarum så blev dagen helt okej till slut. Fick dessutom tag på en bok i bibliteket som hittills verkat omöjlig att hitta, hurray!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0