Hey!! I need a visit to IKEA!!

Förrutom att jag bara har ett stort lakan (som dessutom nu är rosa), så hade jag dessutom i en svag stund råkat glömma att K:et i IKEA inte stod för Kvalitét... Följden av detta blev att jag nu inte har någon matta längre...när jag öppnade tvättmaskinen så var det bara ludd kvar.. 

När jag bodde i Falköping så stod det i tvättstugan att det var förbjudet att tvätta mattor i maskinerna. Jag börjar förstå varför..undrar bara varför det inte står i vår..

Ergo: Babe, nu förstår du väl att vi måste åka till IKEA snart igen.. Det är kris!! Jag lovar! 

Kommentarer
Postat av: karolina

jag har tagit reda på vem som bor i ditt gamla rum o de är en som heter matilda som kommer ifrån team valla.. :D

2008-02-16 @ 09:33:20
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack för lånet av lgh :)
har fixat mig en mobilblogg... en bild säger mer än tusen ord! Får se om jag kommer använda den...

2008-02-17 @ 13:15:29
URL: http://emelieschioth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0