Hemmagäst..

Det känns lite konstigt att komma "hem". För detta är ju inte mitt hem längre..men samtidigt kommer det ju alltid vara det. Det är ju trots allt här jag är född och uppväxt.

Är på plats i Svedala som ni kanske förstår. Endast jag och lillesyrr hemma, Erik är ute och hänger...och resten anländer från sommarresidenset imorgon. Ganska soft alltså, har duschat, ätit mackor och glass, druckit kaffe och pratat med Maria.

Imorgon står klockan på tjugo i åtta.. Ska upp och ringa tandläkaren, nu jävlar ska det göras något den hemska visdomstand som sänker min livskvalitét.. Mohaha, du ska döden dö!!! Därav ska jag gå och lägga mig nu, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0