Grönt är skönt..

image144Idag känns det som att våren är här!! Underbart! Har varit på superhumör hela dagen, trots att jag knappt fick sova någonting...måste bero på solen och ljuset... Plus att jag druckit två stora latte från Espresso House kanske. Det piggar ju alltid upp. Känner mig ganska fin och vårig själv också. Iklädd grön klänning, strumpbyxor, kofta och vita converse.
Bangade dock vårjacka idag med, vill liksom dra ut på det lite. Dessutom är min vinterjacka superskön, så man väljer inte bort den i första taget.

Har som vanligt på måndagar startat ett nytt liv idag.. Efter veckor av goffande är det nu stopp, har gett mig själv godis- och kakförbud i minst en vecka. Det kan behövas ibland...om man inte vill bli rund som en boll vill säga. Och det vill inte jag.
Ännu ett steg på vägen till fullkomlighet är att jag har shoppingförbud fram till den siste mars.. Konstigt, massa förbud och ändå känns det bara jättebra. Ska ge mig ut på upptäcksfärd i min garderob så länge, det är förvånande vad man kan hitta. Saker man glömt att man någonsin ägt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0