Give me some love..

Jag vill ha kärlek..och jag vill ha det nu!!

Är lite trött idag eftersom jag gick upp sjukt tidigt imorse, närmre bestämt klockan sju! Har pluggat en massa och sen var jag i skolan från ett till tre.. Sen kom jag hem och pluggade lite till..ergo en ganska effektiv dag so far. Ikväll är det träning som gäller, får se om motivationen återvänder när jag väl är på plats...just nu är den sådär.

Skulle bara vilja ligga under en filt och mysa hela eftermiddan och kvällen...dricka kaffe, äta nybakade bullar och ha massa tända ljus. Men finns det tid till det? Nä, det gör det då rakt inte!! Har inte ens fått några gulliga mess idag.. Muttermutter..

Jaha, det här var ju inget vidare positivt inlägg..så kan det lätt bli när man är trött och ensam i sin klass som jag.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visste att jag inte skulle fråga dig om söndag. Vill se hur du ser ut i håret så kanske jobbar söndag trots allt. Tycker synd om dig för att vara helt själv i din klass... var på sol i dag till kl 14. Luncha där nån dag :)

2008-02-27 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0