Friday night fever!

Fredag var kvällen med stort K! Var först och kollade på handboll med mannen..en trist historia som Lugi dessutom förlorade.. Men kul att träffa Jakob och "känna stämningen" iaf.

Därefter stack jag hem till Annie. Hade värsta mysiga förfesten inför Schlagernatt, vi var fyra girls som sippade, åt snacks och pratade skit. Hurray, me like! På Helsingkrona rockade vi järnet..dock var vi lite besvikna på musikutbudet, mera schlager åt folket tack! Jag och Annie sjöng Singstar - Linda Bengtzing såklart! Vad annars liksom?!

image131
Biffi, you and me = hot as hell! Haha! Jag lyckades tappa mina örhängen typ tre gånger, men som tur var räddade Biffen dem åt mig, tack babe!! Hade kanske inte varit världens förlust, de kostade mig endast 10 spänn..men ändå!
Annie och Sara rockade som mest till Gyllene Tider såklart. Det är den där Halmstad-mentaliteten...man måste älska allt med Gessle;)
      
En sak jag inte kan förstå: Varför känns det alltid som att jag är som fullast när jag ska sova? Lyckades somna med sminket på och allt..inte bra.

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha du har inte tappat intresset för schlagernatt än ser jag :)

2008-02-23 @ 16:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0