Det ordnar sig nog..

Den här dagen har varit lite speciell på det sättet att det gått upp och ner... Vaknade vid nio, utsövd och full av liv!! Solen lyste ju.. bara det gör ju att humöret blir på topp!! Sedan hade jag körlektion...och där sprack det! Usch, det gick inget bra alls, missade högerregeln vid tre tillfällen! Vilken jävla idiot jag är, jag kommer fan aldrig få körkort!!! Buhu!!
Nu kommer jag bara fokusera på det på alla lektioner...grrr..
Sen hade jag föreläsning, och då var jag fortfarande ledsen...plus att jag fick göra ett test som gick skit. Fast det var bara övning för ens egen skull så det finns ännu hopp.

Sedan hände det som fick dagen att åter vända uppåt..jag gick och tränade! Tro det eller ej! Det var ju riktigt längesen..hade nästan glömt var Gerda låg.. Men jag hittade till slut...testade dessutom något alldeles nytt. Stepstyrka! Kände mig som ett stort skämt...koordinationen låg på minus, hängde med lite då och då. Styrkan gick bra, det är nog mer min grej.

Nu har jag kommit hem..nyduschad och fin. Och nu känns det som att saker kommer lösa sig.. Har varit och hämtat min cykel på verkstan. Herr Gud, fru Gud och lillpojken Jesus - måtte den nu hålla!!

Har bestämt mig för att plocka fram min vårjacka imorgon, om solen skiner vill säga.. Får väl se hur det blir. Isf ska jag susa fram genom stan på min fina cykel och känna mig supervårig.. Mmm, jag vill!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0