Dagen före...

Alla hjärtans dag såklart!! Fast idag är också en mycket fin dag. Eller vad säger du syrran, för det var väl idag..??

image126
Jag gillar Alla hjärtans dag, det är väl mysigt och fint.. Skippar lätt allt det här med presenter, hatar när det blir påtvingat och krystat. Däremot älskar jag att hitta på mysiga grejer och att bli överraskad..

Som imorse till exempel. När jag vaknade hade jag fått ett supergulligt sms..min dag fick genast guldkant.

Gällande årets day of love så lär jag få tillbringa den tillsammans med lärare, klasskamrat, tränare och lagmedlemmar.. Undrar om det är så det känns när man är singel.

En sådan här hade jag gärna blivit överraskad med...eller blommor kanske. Eller ett kort, eller bara en uttalad tanke. Jag är inte kräsen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mys är nog bättre än alla presenter man kan tänka sig ;)

2008-02-13 @ 10:35:37
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0