Buhu, min ansiktstvätt..

Förr i tiden när jag och Jakob träffades (alltså innan vi blev tillsammans) så funderade jag ibland på om det kunde vara en idé att "glömma" saker hemma hos honom. För att på så sätt garantera att få träffa honom igen.. Han var lite svår då. Tror dock aldrig att jag genomförde denna plan då jag inte kunde komma på något lämpligt att glömma.

Nu däremot, när jag får träffa Jakob nästintill hur mycket jag vill, ja då, då glömmer jag såklart saker hemma hos honom hela tiden. Helt omedvetet bör tilläggas. Störigt som fan är det. Nu har jag t.ex. glömt min ansiktstvätt. Typiskt..min fejja kommer förvandlas till något mycket äckligt om jag inte får tillbaka den snart. Tidigare i historien har det även hänt att jag glömt min tandborste där...mm, fresh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0