Ut i kylan...

Tillbaka i Sverige igen...efter en underbar vecka i solen tillsammans med min älskade. Fy faan, vad gött vi haft det! Softat, men ändå upplevt massor. Och samtidigt är jag den jag är, och tycker det är rätt skönt att vara hemma igen. Lite brunare och lite kärare;) Grattis min älskling, idag firar vi 1 år!!!

Har fått böter på mina låneböcker...250 spänn:( Blää, det hade jag klarat mig utan... Menmen, bara betala och sedan försöka förtränga.

Nu händer det annars mycket skoj. Måste ta igen litta missat i skolan, tur jag har mina kära vapendragare:) Måndag blir uppdaterings- och pluggdag. På onsdag drar juljobbandet igång, två dagar på Triangeln och sedan sju dagar på Mobilia.. Puuh, i januari ska jag vara en rich bitch!! Mohaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0