Slapp

Ny månad, nya tag...eller hur man nu säger. Har verkligen varit sjukt slapp med bloggandet de senaste dagarna. Det har hänt en massa bloggvärt, men har inte haft en sekund ledig.. Puh, händelserikt är bara förnamnet. I torsdags jobbade jag, käkade supergod middag hos Biff och tränade sedan. I fredags hade jag skola, bjöd Linnea och Ludvig på lunch, tog emot Camilla som kom hem till mig typ halv fem...och därefter for vi iväg på Emmas bröllop. Mycket trevligt, de var så fina. Ska lägga in bilder när Camilla skickat dem till mig, hon var proffsfotograf med superkamera hela kvällen:) I lördags spenderade jag sex timmar i bil och ca två och en halv timme i Jönköping, vi vann med 3-2!!! Hurray, det satt långt inne men vi lyckades. Gött slit! I söndags brunchade jag och Camilla på ÖG:s, gick lite på stan och sedan kom Jacob och Camillas kompis Camilla och joinade oss när vi gick på julmarknad på Af och Kulturen. Camilla for norrut vid halv sex och sen gick Jacob och jag hem till mig och gjorde tacos. Mums, äntligen!!! Har längtat så:) Kvällen avslutades med Wallander-film och mys..

Jag plockade även fram min ljusstake igår:) Det var ju faktiskt första advent, julen närmar sig!!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Oj, förlåt Karin! Har verkligen glömt bort att jag skulle maila bilderna till dig, de kommer på momangen! :)

2008-12-08 @ 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0