Shoppingdag!

Idag skulle jag vara duktig...men det sket sig totalt. Tog en tur på stan istället, hade ju inte kollat rean alls. Inte bra! Gjorde en del fina fynd. Började på Storgatan, slank in på Monki. Fattar inte grejen med den affären, jag hittar verkligen aldrig något där! Inte idag heller...så gick till Gina Tricot istället. Där hittade jag en fin randig topp..svart och vit med puffärm. Söt. Fyndade även ett par ursnygga örhängen som jag ska imorgon! Hurray!!!

Drog vidare till MQ och Weekday. Resultatet blev en randig tröjklänning i cerise och ett supersött linne med volang nertill i cremevitt. Mycket fint. Slutligen köpte jag även lite saker till vårt hem från Indiska, en vacker kruka och en ljuvlig kakburk som jag spanat på länge. Nu på rea!! Lyckad dag...dock ledde den till att en hel del andra saker försummades.. Jaja, shit happens;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0