Röra

Åh, jag vill bara att vårt hem ska bli fint och iordning! Vet att det kommer bli det...men det går så långsamt!!! Babe håller på och packar upp sina sista kartonger nu i alla fall...sedan ska alla flyttkartonger bäras ner i källaren. Hurray, ett steg på vägen!! Här är mysigt och trivsamt i alla fall, och på nyårsdagen kommer världens bästa pappa och sätter upp lampor och fixar sladdar...och annat sånt som bara en pappa kan:) Vet inte vad jag skulle gjort utan mamma och pappa...hade nog varit rätt vilsen i världen. De är bäst!

Undrar vad jag ska hitta på imorgon?? Känns lite konstigt att vara ledig så här...har ju jobbat hela julen. Goa pengar! En löprunda är målet i alla fall...måste kontrollera löpmöjligheterna i den här stan. Blir pildammarna imorgon, där har jag sprungit en gång innan. Vill ju inte springa vilse;) Sedan blir det nog fix i lägenheten, och kanske, kanske en runda på stan...mohaha! Har ju inte kollat rean alls! Skam!


Och javisst ja!! Plugga ska jag också göra. Höll jag på att glömma;) Tråkigt men sant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0