Risgrynsgröt

Nu har jag knarkat kaffe hela morgonen...mm, lyckades efter många om och men få till en liten kopp igår hemma hos Jacob.. Jag förstår inte hur man kan klara sig utan att ha kaffe hemma. Han och Martin köper ETT paket i taget, och detta sker när det andra är slut.. aldrig tidigare. Hemma hos mig finns det alltid minst ett extrapaket...man vet ju aldrig!

Nu sitter jag i alla fall och äter kall risgrynsgröt med hallonsylt..mums, smakar typ som risalamalta.
Och det älskar jag! Bussen till jobbet far om typ en halvtimme...fram till dess ska jag äta upp, diska och borsta tänderna.. Känns lugnt:) Har betalat räkningar idag också.. Aldrig kul, men känns bra när det är gjort. Så klarade man sig från kronofogden denna månad också typ, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0