Redan...

Redan onsdag?? Tiden springer iväg...och idag ska jag jobba:p Inte så länge dock, kör mjukstart på juljobbandet med ett pass på Triangeln 14-18. Ska försöka spana lite julklappar när jag ändå är på plats. Jag liger lite dåligt till med inköpen känner jag...

Har haft två väldigt trevliga inledningsdagar på denna vecka:) Avslutning med volleybollen i måndags. Vi var hemma hos Karin och fikade, pratade och hade det bara allmänt trevligt. Fick fina diplom av Dan och Jessa, alla med personlig motivering. Jag blev Most Explosive Player! Jag blev nästan lite rörd:)

Igår gick det årliga julbaket av stapeln.
Detta år var det trevligare än vanligt, eftersom jag hade Linnea som medbakare. Oj, vad många Mozartkulor det blev! Åt marsipan så jag blev helt hög på socker.. Sen åt vi pizza och skrev rådstal.. Det gick ganska bra, måste bara skriva en presentation av talet också...om hur jag tänkt och vad jag lärt mig.. Blää, jag som typ alltid bara skriver och inte tänker. Jaja, något ska jag väl få fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0