Packa, städa, jobba... Jullov?

Jullov!! Eller, ja från skolan i alla fall. Imorgon börjar jag juljobba, så passar på att njuta riktigt ordentligt av min lediga eftermiddag. Borde egentligen börja flyttpacka..men det är svårt! Jacob kom hit med en flyttkartong igår, men jag kan inte bestämma vad jag ska börja med att lägga ner.. Böcker kanske?? Men blir inte det jättetungt, och svårt att bära..? Kanske bättre att ta dem i kassar.. Suck!! Detta går inte så bra. Är jag redo att flytta. Ja, klart jag är det!! Men hade det funnits något som gjorde att man bara knäppte med fingrarna och så var allt klart....ja, då hade jag varit glad. Måste ju rensa, rensa, rensa också. Har så sjukt mycket grejer som är jätteonödiga. Pust!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart är vi grannar :)

2008-12-19 @ 09:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0