Önskelista

Mamma har återigen avkrävt en önskelista... Börjar ana var jag fått mitt dåliga minne ifrån, hon kom inte alls ihåg vad jag sagt att jag önskar mig.. Menmen, då tar vi det igen.

Ett par Converse. Jag älskar dessa skor, har i nuläget ca fem par tror jag. De flesta är vita...absoluta favoriten. Men även ett par röda och ett par guldiga finns i garderoben. Nu vill jag ha ett par i den nya modellen med tunn sula. Sjukt snygga!!!

Presentkort på SwedalaQualityOutlet. Nu i flyttider kommer de mesta av pengarna att läggas på saker till lägenheten. Vilket iofs är jättekul:) Men fördelen med ett presentkort är att jag med gott samvete kan lägga pengarna på kläder till mig själv...de kan ju inte användas till annat, haha!!

Träningsstrumpor. Behövs alltid. Skönt att få byta ut de gamla lite då och då.
Trosor från H&MDivided. Helt klart mina favoriter när det kommer till "vanliga" trosor. Supersköna, finns i massa fina färger och klarar tvätten. Vad mer kan man önska sig?!
Fransfärgningskit från Depend. Pallar ju aldrig använda mascara, eftersom jag alltid gnuggar mig i ögonen. Tycker samtidigt att det är sjukt snyggt med markerade ögon...så detta vore toppen.
Träningslinne. Att ha när jag snyggtränar på Gerda:) På volleybollträningarna är det t-shirt som gäller.
Böcker. Uppskattas alltid. Helst ska det vara spännande deckare i pocketformat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0