Ny telefon

Jag är hemma på besök i Svedala idag...och har precis fått en ny mobil av pappa. Hans gamla, då han börjar bli sugen på en Iphone. Det är lite kul, jag är typ den enda i familjen som kör stenhårt budgettänk när det kommer till elektronik...och i synnerhet telefoner. Två telefoner har jag personligen inhandlat i mitt liv, en Nokia3310 och en SonyErikssonK610i.. Big happenings bägge gånger. Annars väntar jag till någon i min familj, oftast pappa, tröttnat på sin..och lägger då på stora leendet. Funkar varje gång.. Bortskämd?? Smart budgettänk skulle jag vilja säga..

Nu har jag alltså någon Nokia-variant. Väldigt svart, platt och fin. Kostar typ 2000-3000 i svenska butiker i nuläget. Jag är nöjd:) Måste bara köpa nya hörlurar och en sladd så att jag kan koppla den till datorn...sen är allt perfa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0