Nödvändigt;)

Shoppade lite nödvändigheter i torsdags när jag jobbade. Fick ju passa på, det var ju Clubdag vilket inebar 10% rabatt + de 25% man som anställd har. Hurray! Behövde faktiskt en klänning till Emmas bröllop, som ju var dagen efter. Varför vara ute i bättre tid än nödvändigt;) Denna vackra blev det i alla fall, 349 pix är ordinarie pris på denna snygging. Jag kände mig som en prinsessa:)
 
Även denna, tidigare ombloggade, goding fick följa med hem. Har ju suktat så länge, och så hängde den där i min storlek. Kunde inte motstå, 249 kronor gick den på. Tror jag ska ha den på jul och nyår, grymt läcker!!! 

Sist, men inte minst blev det denna översnygga och sköna kofta. Från Trendavdelningen, 498 kronor. Sjukt fin med tryckknappar och stora fladdriga ärmar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0