Mys-outfit

Är mysigt klädd idag...det regnar och är kallt ute. Ska snart bege mig hem till Linnea. Vi ska baka kanelbullar och skriva varsin debattartikel. Hade varit skönt att komma igång ordentligt med artikeln idag...så behöver jag inte göra så mycket på torsdag. Måste skicka in den då, eftersom jag är i Egypten den egentliga inskickningsdagen. Hmm, borde kanske inte gnälla;)
Tisdagens:
Kofta: NY!
Från H&M Trend. Jag älskar den redan:)
Klänning:
Vinröd favorit från Gina Tricot
Tights: Vila. Hade lacktights från Gina Tricot, men de blev skitiga och blöta på vägen hem..
Frisyr: Uppsatt lugg, har satt den på utväxt. Snedbena, here I come! Hästsvans.
Skor: Converse, tidigare vita. Nu blir det guldiga då de vita gått samma öde till mötes som ovannämnda lacktights.
Nagellack: Klarrött, Mavala Bordeaux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0